لطفا کمک کنید تا لباس شخصی ها را شناسایی کنیم. اینها همانهایی هستند که هموطنانمان را می زنند و می کشند. مطمئن باشید که اینها هم زندگی دارند و در جامعه رفت و آمد میکنند. با پخش گسترده عکسهایی که از آنها گرفته میشود میتوان آنها را شناسایی کرد. کاری کنیم تا آخر عمرشان قابل پیگرد باشند.
آدرس این وبلاگ را برای تمام ایرانییها بفرستید تا بصورت گسترده در تهران پخش شود. اگر شما این افراد را میشناسید یا اطلاعی از اسم و نشانی آنها دارید و یا عکس جدیدی از لباس شخصی های جدید دارید به آدرس lebasshakhsiha@gmail.com بفرستید.

ستاد تعقیب لباس شخصی ها

Thursday, June 25, 2009


شخص شماره 15 بر اساس گزارش هایی حسین منیف اشمر از افراد حزب الله لبنان میباشد
از دیگر عکسهایی که از این دو شخص موجود است عکس زیر میباشد که هنگامی که آنها به ستاد مهندس موسوی حمله کرده بودند گرفته شده است
:

6 comments:

  1. کارتون درست.ادامه بدید تا بگیریم این بی شرفها رو.

    ReplyDelete
  2. dastet dorost... inha ro bayad kosht, che ba tofang ,che ba mosht
    oon toodeyeehaaye kharej az keshvar ham ke vase in arazel delsoozi mikonan va migan in kar dorost nist, be fardaye khodeshoon fekr mikonan, chon har ki be ina komak karde bashe ,aghebatash mordane.

    ReplyDelete
  3. http://www.1canadian.org/2009/06/blog-post_7260.html

    in connection with the above

    ReplyDelete
  4. حاجی همونطور که گفتم امیرفرشاد ابراهیمی دروغ گوئه و این رو هم اون منتشر کرد
    http://balatarin.com/permlink/2009/6/25/1634516

    ReplyDelete
  5. man in aghayoono az nazdik didam ghataan jozve anasore etelaatan ama lobnaini nistaan... har 3 tashoon iraninan va farsio az mano shoma behtar harf mizanaan pass enghad dooroogh montasher nakonidd ... vaghteshe ke bavar konim lebas shakhsi kesi nis joz az badane mardomm kesi ke shayad hamsaye o hamkare ma bashee

    ReplyDelete
  6. حسین منیف اشمر که سال 99 در لبنان شهید شده است.

    ReplyDelete