لطفا کمک کنید تا لباس شخصی ها را شناسایی کنیم. اینها همانهایی هستند که هموطنانمان را می زنند و می کشند. مطمئن باشید که اینها هم زندگی دارند و در جامعه رفت و آمد میکنند. با پخش گسترده عکسهایی که از آنها گرفته میشود میتوان آنها را شناسایی کرد. کاری کنیم تا آخر عمرشان قابل پیگرد باشند.
آدرس این وبلاگ را برای تمام ایرانییها بفرستید تا بصورت گسترده در تهران پخش شود. اگر شما این افراد را میشناسید یا اطلاعی از اسم و نشانی آنها دارید و یا عکس جدیدی از لباس شخصی های جدید دارید به آدرس lebasshakhsiha@gmail.com بفرستید.

ستاد تعقیب لباس شخصی ها

Monday, June 15, 2009

سری دوم


اگر از هر کدام از افراد در این عکس اطلاعی دارید ما را در جریان بگذارید.

15 comments:

  1. من می ترسم کسانی اسم و آدرس عوضی بدهند مثلا کسی را که باهاش خرده حساب دارند به جای اینها معرفی کنند . کلا درست نیست آدرس محل سکونت را فاش کردن. خالا اسم و فامیل و پستشان را بگذارید. اما آدرس محل سکونت برای خانواده هایشان که ممکن است بی گناه باشند خطر درست می کند. تو رو خدا به عواقب کارتان فکر کنید

    ReplyDelete
  2. سارا جان!
    ببین عزیز دلم اگه یکی واقعا این حیوونا رو می شناسه و اونو معرفی نکنه بزرگترین ظلم رو تو حق مردم کرده. در ضمن مطمئن باش خانواده این افراد هم از جنس خودشونه. اینا که دارن مردم رو می کشند باید نسلشون منقرض شه.

    ReplyDelete
  3. مواظب باشیم پا جای پای این جانوران نگذاریم

    ReplyDelete
  4. نیما
    سلام دوستان من کلی از این حرومزاده هارو میشناسم حتی میدونم شبها تو کدوم مسجد جمع میشن و برنامه هاشونم میدونم من یک نیروی نفوذی ناشناسم اگر بدونین این اراذل و کثافت ها چقدر چریدند و خوردند اگر بدونین چه خونوادهایی دارن حالتون بهم میخوره هرکس بتونه کاری کنه و حسابشونو برسه من حاضرم کلی اطلاعات بدم
    n.m141414@gmail.com

    ReplyDelete
  5. the time will come, they should remember SAdam housein and the end of his life. anyone involved in the killing of inocent people wil have to answer to open court of the people of Iran.

    ReplyDelete
  6. anybody please trasnlate these in english just for us to understant?

    ReplyDelete
  7. شما هم ظاهرأ با خودتون مشكل داريد وگرنه اين آدمها جز خدمت به جامعه كاري نمي كنند.

    ReplyDelete
  8. با عابرو دیگران چه راحت بازی می کنید اما بدونید این خدمت گذاران چیزی جز حفظ جان و ناموس شما انجام نمی دهند

    ReplyDelete
  9. شما اگر دفاع از نامکس وخدمت رو کشتن مردم میدونید برید روانپزشک

    ReplyDelete
  10. خره عابرو چیه ؟ آبرو

    ReplyDelete
  11. بابا اینا سوادشون در همین حده !!!! چه توقعاتی دارید!!!!!!!همین جا ،جا داره به خاطر این همه خونی رو که ریختند فقط به خاطر جان و ناموس ما مردم ، تقدیر و تشویق به عمل آورد!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. تعصب شما رو کور و کر و بی وجدان کرده.
    از کی تا حالا سلاخی کردن مردم و خسارت زدن به خانه و ماشین مردم خدمت به مردم شده؟
    همین اوباش بسیجی بیشتر از 50 نفر از مردم بی گناه را در تهران کشتند.مادر سهراب اعرابی اسم جوان شهیدش را از بین 50 اسم پیدا کرده.

    ReplyDelete
  13. Anonymous said...
    fk you and the criminals who you call at the ppl service, you all are criminals and rapist
    all fk Lebanese Republic of hezbollah who get money to torture and kill iranian. you'll pay for all this one day soon
    fk you and your islamic crimial hamas&hezbollah regime that rape a child in the name of marriage kids 6-12 yrs old and you support it financilay with iranian money.
    shame on you less than an animal.
    will get hanged soon by the real iranian court. will see

    ReplyDelete
  14. Pls Melat click on the name and watch
    Azad Iran

    ReplyDelete
  15. دوست گرامی عکس شماره 8 مخصوص یکی از فرماندهان سپاه قدس بخش برون مرز ترکیه است به نام نادر آقازاده که چند بار به عنوان پناهنده به ترکیه برای خراب کاری اعزام شده در اخرین مرحله قصد ترور یک شخصیت محبوب ارتش را در ترکیه داشت با نام ( ر. ح ) که به وسیله ترکها بازداشت شد و با گاوبندی سپاه با ترکیه به ایران تحویل داده شد . شخصیت ارتشی هم به کشوری دیگر عظیمت کرد . این شخص یک دفتر هواپیمایی هم داشت که در زمانی اختلاص انچنانی هم کرده بود که چون پاسدار بود و دونگی خوردند به اختلاصات بزرگتر تشویق شد .

    ReplyDelete