لطفا کمک کنید تا لباس شخصی ها را شناسایی کنیم. اینها همانهایی هستند که هموطنانمان را می زنند و می کشند. مطمئن باشید که اینها هم زندگی دارند و در جامعه رفت و آمد میکنند. با پخش گسترده عکسهایی که از آنها گرفته میشود میتوان آنها را شناسایی کرد. کاری کنیم تا آخر عمرشان قابل پیگرد باشند.
آدرس این وبلاگ را برای تمام ایرانییها بفرستید تا بصورت گسترده در تهران پخش شود. اگر شما این افراد را میشناسید یا اطلاعی از اسم و نشانی آنها دارید و یا عکس جدیدی از لباس شخصی های جدید دارید به آدرس lebasshakhsiha@gmail.com بفرستید.

ستاد تعقیب لباس شخصی ها

Thursday, July 2, 2009

تلاش زیادی انجام شد تا فرد با لباس آبی که بر روی موتور نشسته شناسایی شود. این عکس که این مرد را در حال سیلی زدن به یک خانم نشان میدهد خود گویای همه چیز است. متاسفانه بدلیل اینکه عکس از بالا و پشت گرفته شده، شناسایی این شخص خیلی مشکل شده است.
با این حال بنا بر گزارشهایی فرد مذکور ممکن است حمید راسخ ساکن خیابان قزوین خ. بلورسازی کوچه قدیر زارع باشد. از تمام کسانی که در این محل زندگی میکنند و یا آقای راسخ را میشناسند خواهشمندیم که با هر وسیله ممکن چه از عکس از فرد مذکور و یا اطلاعات بیشتر از وی ما را در تشخیص دقیق کمک کنند.

تکمیلی1. فیلم این صحنه را میتوانید در اینجا مشاهده کنید(در دقیقه 3:00)

با تشکر،

7 comments:

  1. www.zedekudeta.blogspot.com
    see this blog

    ReplyDelete
  2. martike khar kosteh ba un heykalesh dare zano mizane!!!

    martike madar jendeh agar mardi tak be tak bia ba jelo ta khare hamatuno begaim...khar kosteh 20ta lebas shakhsi kenaresh waistadan zuresh be zan mireseh...agar man bedunam in kos kesh kie.....ghalbesho zendeh zendeh az tu sinash dar miaram

    ReplyDelete
  3. inaro bayad nanachono to kone chon kard in a ingadar kasifan inja ke inkararo kmikonan bebini dakelle zendanha chi mikonan

    ReplyDelete
  4. filmesh injast shayad az film bishtar betooneed beshnaaseed. hodood-e 3 daghigheh az shoroo gozashteh mibinidesh:
    http://www.youtube.com/watch?v=AD_Rd_MxcFg

    ReplyDelete
  5. man in heyvun ro didam ke ba charkhe motoresh mire ru dast o pahlu ee uni ke otade zamin va dare kotak mikhore az arazel e basiji. tuye filmesh hast. vaghti mibini in tazaahor konande gir oftade va dare kotak mikhore ruye zamin sari ba motoresh miad ke bishtar zakhmish kon. vahshie bi hame chiz. ina tu khiabun in jurian. tu zendan o bazdashtgah che mikonan ba mardom?

    ReplyDelete
  6. من یکی از زندانیان سیاسی هستم که در حال حاضر خارج از ایران زندگی می کنم و مدتها در زندان اوین و بند 209 زندان اوین بوده ام و بارها توسط شخصی به اسم سعید شیخانی به معروف به "حاج سعید" هست. این شخص به عنوان بازجوی طلایی وزارت اطلاعات معروف است. وقتی این عکس خانئی که سیلی به صورت یکی از مادران من می زد دیدم به یاد او افتادم. با انکه عکس از پشت است حدس من این است که این عکس متغلق به اوست. حق و قواره و هیکل که به او می خوره. اگر افراد دیگری هم به این موضوع شهادت دادند، شک نکنید که خود حاج سعید است

    ReplyDelete
  7. این ولد زنا رو باید از کون دارش زد تا عبرتی بشه برای همه‏ی خایه خوران مقام عظمای ولایت تا دیگه این جور به مردم ظلم نکنن.
    < کس ننه اش پاره باد >

    ReplyDelete