لطفا کمک کنید تا لباس شخصی ها را شناسایی کنیم. اینها همانهایی هستند که هموطنانمان را می زنند و می کشند. مطمئن باشید که اینها هم زندگی دارند و در جامعه رفت و آمد میکنند. با پخش گسترده عکسهایی که از آنها گرفته میشود میتوان آنها را شناسایی کرد. کاری کنیم تا آخر عمرشان قابل پیگرد باشند.
آدرس این وبلاگ را برای تمام ایرانییها بفرستید تا بصورت گسترده در تهران پخش شود. اگر شما این افراد را میشناسید یا اطلاعی از اسم و نشانی آنها دارید و یا عکس جدیدی از لباس شخصی های جدید دارید به آدرس lebasshakhsiha@gmail.com بفرستید.

ستاد تعقیب لباس شخصی ها

Sunday, July 19, 2009


فرد مذکور عباس کارگر جاوید به احتمال زیاد شخصی است که به ندا آقاسلطان تیراندازی کرد. کارت شناسایی وی بعد از تیراندازی توسط مردم در خیابان از وی گرفته شده است.
دکتر آرش حجازی که در لحظات آخر در بالای سر خانم آقاسلطان حضور داشت در وبلاگ شخصی خود این فرد را شناسایی کرده است. از نشانه های دیگری که توسط آقای حجازی داده شده است اینست که در پشت شخص مذکور نشانه های داغ زخمهایی قدیمی وجود داشته است.

10 comments:

  1. بیانیه دوم:

    هموطن غیور
    برای پاسداری از خون شهدای حوادث اخیر بر تک تک ملت ایران واجب است در هر جایی که موسوی را دیدند هر طور که شده خود را به او رسانده و آسیب به وی وارد کنند. تا این مزدور بداند که خون شهدا به این راحتی ها از دستان پلیدش پاک نمی شود
    هر کس در این راه جان خود را از دست بدهد شهید محسوب می شود
    سبز باشید

    ReplyDelete
  2. eyyyyyyyyyyyy wal...TOP***** TOP***** TOP****

    ReplyDelete
  3. man alan oomadam baratoon befrestam ke ettela resani she, didam yeki zood tar az man in karo karde.
    dastetoon dard nakone, in adam kosharo peida konin.

    ReplyDelete
  4. home number: 021-55669993
    member of: heiate razmandegane gharb Tehran (Tehran, khiaban Azadi, baad az zir gozare Yadegar Imam, janbe setad nahie moghavemat basij maghdad).
    http://shirzan.wordpress.com/#iranelection

    ReplyDelete
  5. خفه شو مزدور حرومزاده که خودتو جای حزب سبز جا زدی. حقا که همتون مثل احمدی حرومزاده اید. اسم موسوی هم دیگه از دهن و قلم نجست بیرون نده کثافت حرومی.

    ReplyDelete
  6. حتما این ارش حجازی زخمهای کهنه عباس جاویدی را در بستر مادرش یا دخترش دیده .مزدوران احمق این شناساییه صرفا از روی کینه های شخصی است و هیچ اعتباری ندارد هم وطنان عزیز دقت فرمایند اینها همش دروغ است .من خودم به یکی از این ادرسها رفتم اصلا چنین ادرسی وجود نداشت واقعا مسخره است.

    ReplyDelete
  7. akhe ahmagh magar har gada goshney velgard khiabani ra shahid minamand . va har mozdori mesle shoms mitavanad fatva dahad.shakhse garatgare amvale mardom va mozaheme amniyat mardom shahid ast .shoma chegadr ahmag mva kasif hastid.

    ReplyDelete
  8. In do ta post bala che ghadr tablo hast ke male ye nafar bood ham az lahaze zamani ham az lahaze shekle harf zadan(hamin joori mian jaie chand nafar nazar midan va gahan ham ra'i midan!). vali too in ghazie ye chiz ajibe oonam in ke in karto az koja gir ovordid?

    ReplyDelete
  9. در فیلم دومی که از صحنه ی درگیری ای که ندا آقاسلطان در آن حضور داشت و از بالای پشت بام یکی از خانه های اطراف گرفته شده است ، واضح است که یک مامور پلیس با لباس یونیفرم از چند کوچه آن طرف تر با اسلحه ای نامشخص اقدام به تیراندازی در میان جمعیت کرده و صدای تیر هم با صدایی که استاد ندا توصیف کرد همخوانی کامل دارد و با توجه با این که اطرافیان حاضر در صحنه اظهار داشتند که تنها صدای شلیک یک گلوله شنیده شد می توان اطمینان حاصل نمود که ندا با همان تیری که مامور دیده شده در فیلم شکلیک کرد به شهادت رسید.
    بنابر این به نظر میرسد فرد نشان داده شده در عکس بالا عامل این جنایت نبوده یا این که با لباس پلیس در صحنه حاضر بوده است . متاسفانه لینک یوتیوب فیلم را به خاطر ندارم اما فایلش در سیستم بنده موجود است که تصویر ندا در آن کاملا مشخص می باشد. کسانی که تمایل دارند فیلم را ببیند ( از جمله مدیر همین وبلاگ) با آدرس iranib00ter10@yahoo.com ارتباط برقرار نمایند.

    ReplyDelete
  10. با هم پشت ما کوه استAugust 21, 2009 at 2:49 PM

    دیر نیست آن روزی که تک تک این خائنانان و خودفروخته ها به پول های دزدیده شده توسط خامنه ای دستگیر شده باشند یا کشته و یا متواری و آواره. همونطور که امروز خواب خوش از چشمانشان گریخته به روز و شب تیره تر از این هم خواهند افتاد
    امروز همه می بینند که گرگان گردن کلفت به جون هم افتادند تا هر یک دیگری را عامل اصلی این جنایات در انظار عموم جلوه بدهند و خود را از مردابی که در آن هر ساعت بیشتر فرو می روند نجات دهند
    این شب تیره صبحش می دمد و خونخواران نیمه شب ها به نور آزادی کور و زمین گیر خواهند شد
    ممنون از بلاگ مفیدت. به خیلی ها معرفیش کردم و مطمئنم تلاش های تو و دیگران امثال ماها خاری است در چشم و گلوی این بی شرف های آدم کش
    ما همه با هم هستیم

    ReplyDelete